DAKAR 18
DAKAR 18 er en realistisk simulation af det verdensberømte, årlige rally organiseret Amaury Sport Organisation (A.S.O.) i Sydafrika og indeholder både betagende grafik og en lang række køretøjer, bl.a. motorcykler, biler, lastbiler, quads og SxS. Spillerne deltager i baske online multiplayerløb og kan spille offline for at skærpe deres evner. Dakar 18's højdepunkter: - Officielle fabrikanter: Inkluderer Peugeot, KTM, Honda, Yamaha, Mini, Renault og Mitsubishi - Officielle kørere: Med Sam Sunderland, Carlos Sainz og Sebastian Loeb - Realistisk navigationssystem: med Dakar 2018's officielle Road Books - Simulation af tid og vejr: Kør fast i sandet under en brændende sol, eller kæmp mod en mudderpøl i silende regn! - Realistisk system for køretøjsfysik: Det kræver fuld kontrol at nå først over stregen! - Red og reparér: Kører du kun for at vinde, eller er du villig til at hjælpe andre i nød? Du er kun alene, hvis du lader andre være alene!