Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
OM SPILLET Phantom Liberty er et nyt spion-thriller-eventyr til Cyberpunk 2077. Da præsidenten for de nye amerikanske staters rumfærge bliver skudt ned over det mest dødbringende distrikt i Night City, er der kun én person, der kan redde hende — dig. Bliv V, en cyberpunk til leje, og dyk dybt ned i et indviklet net af spionage og politiske intriger, og optrevl en historie, der forbinder magtens højeste niveauer med den brutale verden af lejesoldater på det sorte marked. Infiltrer Dogtown, en by i byen, der styres af en skydeglad milits og regeres af en leder med jernnæve. Med hjælp fra NUSA's sleeper-agent Solomon Reed (Idris Elba) og støtte fra Johnny Silverhand (Keanu Reeves) skal du optrævle et net af brudte loyaliteter og bruge alle dine evner til at overleve i en splittet verden af desperate hustlers, skumle netrunners og skånselsløse lejesoldater. Phantom Liberty er bygget med next-gen-hardware for øje og byder på helt nye gameplay-mekanikker, neglebidende kurerjobs, gigs og missioner — og en spændende hovedopgave, hvor frihed og loyalitet altid har en pris.