CybeRage
Phy begiver sig ud på en hemmelig mission til en forladt planet, der er inficeret af et fjendtligt sværmsind. Med hjælp fra sin partner Lizz og general Eral dykker hun ned i infestationens dyb og opdager den mørke sandhed bag dens oprindelse. Hjælp hende med at finde sværmens hjerte og stoppe den stadigt voksende trussel. Dræb horder af klamme insekter og brug erfaringen til at forstærke dit arsenal og din krop med cybernetiske forbedringer. Sværmen tilpasser sig og sender stærkere fjender imod dig. Skyd dem ned med din dronehær, eller skær dem i stykker med dit sværd og hindr sværmsindet i at vokse sig endnu stærkere! Funktioner: - Gribende historie: Følg Phy i kampen mod sværmen - Medrivende verden: Oplev 19 håndlavede cyberpunk‑baner - Højteknologisk arsenal: 10 kampdroner til opgradering og evoluering - Nærkampsvåben: 5 kraftfulde sværd med unikke aktive evner - Rogue‑lite fremskridt: Permanente augments, der kan låses op - Kontrakter: Fuldfør opgaver og tjen credits Vil du hjælpe Phy med at besejre sværmen og redde cyberalderen fra undergang?