CybeRage: Gold Edition
Phy begiver sig ud på en hemmelig mission til en forladt planet, der er inficeret af et fjendtligt sværmsind. Med hjælp fra partner Lizz og general Eral dykker hun ned i infestationens dyb og opdager den mørke sandhed bag dens oprindelse. Hjælp hende med at finde sværmens hjerte og stoppe truslen, som vokser for hver dag. Dræb horder af klamme insekter, og brug erfaringen til at styrke dit arsenal og din krop med cybernetiske forbedringer. Sværmen tilpasser sig og sender stærkere fjender. Skyd dem ned med din dronehær, eller skær dem i stykker med dit sværd og hindr sværmsindet i at vokse! Funktioner: - Medrivende historie: Ledsag Phy i hendes togt mod sværmen - Sidehistorier: Udforsk den nye Røde Metrolinje og opdag unikke steder - Opløslig verden: Oplev 24 håndlavede cyberpunk-baner - Højtech-arsenal: 11 kampdroner til at opgradere og udvikle - Nærkampsvåben: 6 kraftfulde sværd med unikke aktive evner - Roguelite-progression: Permanente forstærkninger, der kan låses op - Kontrakter: Fuldfør opgaver for at tjene credits Vil du hjælpe Phy med at redde cyberalderen?