Cyber Tank Pink (Windows)
""Cyber Tank Pink"" er et udfordrende puslespil, der tilføjer forskellige mekanikker oven i Sokoban-genren: - Skudrefleksioner; - Ødelæggelig is; - Smuldrende gulve; - Fjender, der kan flyttes; - Vand, der kan krydses ved at putte blokke i det; - Teleportering; - Transportbånd; - Samlerbonusser; - Og så videre!