Cyber Citizen Shockman
Alt gik godt for Tasuke og Kyapiko indtil en skæbnesvanger dag, hvor de vågnede op som den kybernetisk forbedrede Shockman! Takket være Docs genialitet fik de mulighed for at blive cyborgs og retfærdighedens helte, der fik til opgave at nedlægge den onde gruppe, som havde terroriseret byen. Den eneste hage er, at de blot har 18 dage til at få arbejdet klaret og blive til mennesker igen. Opfyld din skæbne som retfærdighedens helt og genopret freden i byen! Indeholder: * 18 spændende platformsbaner med forskellige stier * Et væld af opgraderinger at låse op for * Ekstra billedgalleri lavet af håndskabte scanninger * Hvilket ord du end du vil bruge i stedet for at bruge cheats * Spole frem eller tilbage * Splinterny engelsk oversættelse samt den originale japanske tekst * Komplet brugergrænseflade på engelsk eller japansk! * Steder hvor du kan gemme! * CRT-filter!