Cup Heroes - Scribe’s Cache
Cup Heroes - Scribe’s Cache indeholder: - 50 våbendesigns - 50 ringdesigns - 50 handskedesigns - 50 hjelmdesigns - 50 rustningsdesigns - 50 støvledesigns Byg stærkere helte, stå over for hårdere fjender, og bliv ved med at udvikle din perfekte opsætning.