Cup Heroes - Champion’s Path
Cup Heroes - Champion’s Path indeholder: - 1600 mønter - 1000 diamanter - 30 episke nøgler - 1600 heltetokens Styrk dine helte, lås op for unikke fordele, og nå nye højder med hver opgradering.