Cup Heroes - Beginner Merge Master
Cup Heroes - Beginner Merge Master indeholder: - 1500 mønter - 250 diamanter - 25 sjældne nøgler - 10 episke nøgler Flet identiske genstande for at skabe stærkere versioner og låse op for nye bonusser, der gør dine helte ustoppelige.