Cup Heroes - Advanced Merge Master
Cup Heroes - Advanced Merge Master indeholder: - 2500 mønter - 500 diamanter - 50 sjældne nøgler - 50 episke nøgler Flet identiske genstande for at skabe stærkere versioner og låse op for nye bonusser, der gør dine helte ustoppelige.