Cuisine & Cargo
Savner du endnu mere action? Tag udfordringen op, med to ekstremt hardcore kanrantæne zoner. Snig og kæmp dig vej gennem de zombie-infesterede gange i en af de mest berømt restauranter i Harran, samt en forladt jernbane, i søgen efter forsyninger. Det siges at der findes store lagre af forsyninger i disse områder, men ingen af de overlende, som er gået derind, er nogensinde kommet ud igen. Vil du være den første?