Cruz Brothers
Hej kæmpere fra hele verden! Er du klar til nogle adrenalin-pumpende kamphandlinger? En historie om blod, sved og tårer er klar til at udfolde sig foran dig - Cruz Brothers, den dramatiske hurtige håndtegnede Fighting Game nyeste version er her! I Cruz Brothers er alle UPDATES fra år ét inkluderet i spillets fulde pris. Vores mest vigtige opgraderinger vil blive henvist som ” Training Camps ”, hver med sin egen tema og formål. Nogle CAMPS vil opdatere den spillets funktionalitet, andre de mekanik. Der vil selvfølgelig være CAMPS , der tilføjer et helt nyt ekstra indhold!