Crusader Kings III: Starter Edition
Indtag tronen med selvsikkerhed, når du tager dine første skridt ind i Crusader Kings III, det prisbelønnede strategispil med rollespilselementer, der placerer dig i en detaljeret middelalderverden styret af magt, drama og intriger. Udvid dit dynastis magt gennem krigsførelse, diplomati eller lyssky aftaler, så du kan sikre fremgang og sikkerhed i dit rige gennem de næste mange generationer. Starter Edition giver dig adgang til grundspillet, en stor udvidelse, en begivenhedspakke og nogle kosmetiske tilføjelser, der vil gøre dine første forsøg med Crusader Kings III til dybe og tilfredsstillende oplevelser. Crusader Kings III: Starter Edition indeholder: - Crusader Kings III: Uanset om du starter med en ydmyg titel eller indtager rollen som mægtig kejser, kan du aldrig vide dig sikker på tronen, når du kæmper om magten mod tusindvis af andre adelige om prestige og herredømme. Skab din egen historie med en lang række personlighedstyper, ambitioner og kulturelle præferencer. Spil som en hoven hertug, en from prins eller en snu dronning og dernæst som deres arvinger, efterhånden som tiden går sin gang. - Tours and Tournaments: Afhold spændende turneringer, overdådige festmåltider og pragtfulde bryllupper for at øge din prestige eller vinde ny hæder til dit dynasti. Rejs til fjerne lande på pilgrimsfærd, eller inspicér dine vasaller på rundrejse i dit rige – beslut dig for, om du vil klemme dine undersåtter med skatter eller skabe loyalitet. - Venner og fjender: Skab stærkere relationer til folk omkring dig – få livslange venskaber, bitre rivaler og fjerne fjender, eller find ægte kærlighed med en skønhed efter eget valg. - Garments of the Holy Roman Empire: Fordyb dig i Romerriget med denne samling dragter til både almuen, krigere og herskere fra Mellemeuropa. - Elegance of the Empire: Denne pakke tager udgangspunkt i klæder og regaler fra Kejser Henrik II og Kejserinde Kunigundes tid og indeholder ikke blot rober og kjoler, men også historisk korrekte kroner og andre genstande. - Fashion of the Abbasid Court: Giv dit hof en kosmetisk overhaling med dragter og påklædning fra Mellemøsten og Nordafrika.