Crusader Kings III: Roads to Power
Det byzantinske riges magt og ære er under din kommando i denne udvidelse til Crusader Kings III. Den unikke politik og kultur i denne arving efter Romerriget kan opleves i de nye regeringssystemer, nye måder for figurer at klatre op ad den middelalderlige rangliste på og nye aktiviteter til dine figurer. Du kan også udforske en spændende ny livsstil som en eventyrer, som søger hæder og berømmelse på et stort og dynamisk landkort over middelalderens verden. -Administrativ regering: Oplev middelalderligt herredømme uden for feudalsystemet med nye muligheder for at administrere dit rige. Kun en virkelig dygtig kejser kan holde styr på disse stridende kræfter. -The Family Estate: Driv en stor og stærk familieejendom, som er hovedsædet for dit hus' magt, selv når du ikke ejer andet jord. Opfør nye bygninger og forbedringer, så du kan udvide din magt og indflydelse i riget. -Indflydelsessystem: Opbyg en figurs indflydelse i et administrativt rige for at stige på den bureaukratiske rangliste. Øg din status i riget, og anskaf dig mere magt. Start som en landløs adelperson på en ejendom, og kæmp om at erobre værdifulde provinser at regere over, inden du byder ind på det lilla. -Et liv fyldt med eventyr: Begiv dig frit rundt på kortet uden et fast tilhørsforhold til nogen riger eller besiddelser, og lad dig lokke af eventyr og store drømme. Du kan opfylde kontrakter som landløs eventyrer, også ned gennem generationerne, og opbygge dig et omdømme. Du kan få guld, prestige og berømmelse ved at rejse rundt i verden, indtil du vælger at slå dig ned og overtage et stykke land, du har gjort dig fortjent til. -Vælg en efterfølger eller Cæsar: Brug den indflydelse, du har indsamlet for at udstikke en kurs for dit imperium, så du kan få den efterfølger, du vil have, om det så er et medlem af den kongelige familie, en magtfuld adelsmand, en krigshelt eller en hvilken som helst anden kandidat, dit folk kan stå sammen om. Kejseren kan endda også vælge at herske sammen med en anden, hvis det er for stor en mundfuld at styre hele riget selv. -Nyt byzantinsk indhold: Nye begivenheder, monumenter og aktiviteter med byzantinsk tema, blandt andet hestevognsvæddeløb. -Kosmetiske tilføjelser: En brugerflade med byzantinsk tema og nyt hoftøj til dine figurer, ny 2D-eventgrafik, nye monumenter på kortet for de byzantinske verdener, nye designs af besiddelser og en byzantinsk tronsal til Royal Court-sessioner blandt mange andre æstetiske forbedringer. Der følger også nyt musik med inspireret af hellig ortodoks korsang.