Crossout — Triad: The Rascal
– Unik pansret bil: “Charming predator”; – Unikt våben af episk sjældenhed "Yokai"; – Nyt forsvarsmodul: "Interceptor"; – Unikt figurportræt "Nogitsune"; – Unik malerbøtte – 1500 mønter i spillet. Derudover modtager spilleren: – Adgang til nye strukturelle dele; – Det maksimale antal dele forøges til 50. Kimonoen har de bredeste ærmer. Derfor har Syndikatet så mange trumfkort. Mens hele dalen er optaget af Ravagers-problemet, styrker koncernen sin indflydelse ved hjælp af sine agenter. Og hvis Jiangshi er en brutal kraft, en næve direkte i fjæset, så er Nogitsune skønhed og forførelse. Og også en tynd klinge, der gennemborer fjendens hjerte, når han slapper af. Andre ambassadører fra Syndikatet nøjes med at intimidere og fremmedgøre de lokale. På den anden side kom Nogitsune for at "blive venner": At vinde tilliden ved kun at vise hende smuk pels, så offeret ville samle "silden" op og tage hende med ind i sit eget hjem. Men hvis der er en person, som hun ikke charmerer, vil vedkommende måske fortryde det endnu mere. I så fald opnår hun også det, hun ønsker. I mellemtiden efterlader hun sin fjenden uden øjne og med ridser på halsen. Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 50. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Unikke portrætter giver en glimrende mulighed for at skille sig ud blandt de overlevende. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!