Crossout — The flaming one
– Unik pansret bil: "Den flammende"; – Ny kabine: "Inferno"; – Våben: granatkaster "Yongwang" – Portræt: "Chet Flame"; – Bevægelsesdele: "Hermit" (2 stk.) og "Buggyhjul ST" (2 stk.); – Hardware: "Avertissement", "Cheetah", "Gasgen”, "KA-2 Flywheel"; – Malerbøtter: "Toxin" og "Succesens skygge" – 1500 mønter i spillet; – Tidlig adgang til nye strukturelle dele; – Maks. antal dele øget til 50. Den legendariske muskelbil, der tilførte den mystiske Chet Flame. Det ser ud, som om den er sluppet løs fra helvedes dyb. Chet har ofret sig selv for at smadre sine fjender, men folk siger, at hans flammende bil stadig kan ses køre omkring i Ødemarken fra tid til anden. Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 50. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!