Crossout — The Creation
— Pansret køretøj "First prototype"; — Unikt portræt "Ravager"; — Unik maling; — 4200 mønter i spillet. Derudover modtager spilleren: — Kabinen "Quantum" af episk sjældenhed; — Særlig plasmaudsender "Synthesis" (3 stk.); — Luftpudefartøj "Icarus IV" (4 stk.); — Øger det maksimale antal anvendte dele til 75. De første møder med Ravagers viste, at de brugte pansrede køretøjer, de havde vundet har de overlevende. Disse køretøjer er ofte allerede beskadiget i kamp eller har meget bizarer udformninger. Alt ændrede sig, da Lloyd tog hjelmen. Nye køretøjer, der kan modstå selv Syndikatet, er dukket op blandt Ravagers. Bevæbnede med den gale videnskabsmands teknologi blev de en trussel mod hele dalen. 01110000 01110010 01101111 01110100 01101111 01100011 01101111 01101100 De unikke pansrede biler præsenteret i pakker er kendt for deres perfekte balance mellem våben, panser og hastighed i kamp. For at stille bilen i garagen, efter spillet er startet, skal du åbne blueprint-menuen ("B"-tasten), gå til fanen "Pakker", vælg den ønskede pansrede bil og tryk på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 75. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere fraktionsspecifikke strukturelle dele. Disse dele bliver tilgængelige straks ved købet og udleveres ikke igen, efter at have opnået det tilsvarende anseelsesniveau. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i en enkelt kopi. Når du køber en standardpakke og en luksuspakke samtidig, duplikeres konstruktionsdelene og portrætterne ikke Unikke portrætter giver en glimrende mulighed for at skille sig ud blandt de overlevende. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!