Crossout — Project “Shadow”
– Unik pansret bil: Projekt "Skygge"; – Ny armbrøst: "Artemis"; – Nyt hardware: "Paris" spredningsstabilisator (1 stk.); – Kabine: "Ekko" tung kabine; – Bevægelsesdele: "Titan" og "Titan ST" tunge hjul (2 stk. Hver); – Hardware: "Dun horse" motor, "Ammunitionsmagasin" ammunition; – Portræt: "Aaron"; – Dekoration: "Gargoil" (2 stk.); – Malerbøtter; – Tidlig adgang til nye strukturelle dele; – Et sæt strukturelle dele; – 1500 mønter i spillet; – Maks. antal dele øget til 55. Kold og dyster, som hævnen selv, er dette pansrede køretøj kommet direkte fra dets geniale skabers fantasi. Hver eneste af dets dele er designet til at opnå dets herres mål, et mål, han har forfulgt i mange år ved at forbedre sit håndværk og perfektionere sine planer. Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 55. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!