Crossout – Dragonfly
– Unikt pansret luftfartøj: "Dragonfly"; – Ny bevægelsesdel: rotor "MR-2 Maple"; – Ny bevægelsesdel: rotor "Impeller"; – Kabine: "Harpy"; – Våben: raketkaster "Cricket" (2 stk.); – Hardware: maskine "Cheetah", modul "Expanded ammo pack", genopladningsbooster "KA-2 Flywheel", forsvarsmodul "Argus"; – Portræt: "Odonata"; – Tidlig adgang til nye strukturelle dele; – 1500 mønter i spillet; – Maks. antal dele øget til 75. Konsekvenserne af konflikter kan nogle gange være værre end selve konflikten, og Fraktionskrigen er ingen undtagelse. Sammenstødet mellem militærets dødbringende pansrede luftfartøjer og Brandstifternes vanvittige passion for eksplosioner forvandlede ikke kun dalen til en krigszone, men skabte også "bevingede drager", der spreder frygt på jorden og i luften. Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 75. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op! Bemærk! Tilstandene med pansrede luftfartøjer og en særlig plads til dem bliver tilgængelig fra anseelsesniveau 10 med fraktionen "Ingeniørerne"!