Crossout – Catalina
– Pansret køretøj: "Beauty"; – Ny episk kabine: "Catalina"; – Nyt modul: signaljammer "Daze"; – Karakterportræt: "Jonathan"; – Malerbøtte: "Lipstick"; – Tidlig adgang til nye strukturelle dele; – Maks. antal dele øget til 40. – 1500 mønter i spillet. Det er fantastisk, hvad kærlighed gør ved mennesker. Men endnu mere fantastisk hvad den gør ved biler. Et par uger i garagen, så kan ingen grine ad Jones' pansret køretøj længere. Det arbejde, han lægger i at reparere Catalina, har virkelig transformeret den. Nu er den ikke bare blevet hans "trofaste ledsager", men også hans "pålidelige beskytter". Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 40. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Unikke portrætter er en fantastisk mulighed for at skille sig ud blandt de overlevende. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!