Crimson Chrome Bundle
Få to ustyrligt gode twin stick-shootere til en fantastisk pris! Neon Chrome er en benhård topdown-shooter med cyberpunktema, roguelike-elementer, kybernetiske forbedringer, proceduralt genererede baner, omgivelser, der kan ødelægges, og forrygende boss-kampe. Kan du standse The Overseer? Crimsonland er en kultklassiker af en arena-shooter med enorme horder af fjender på skærmen samtidig, massevis af våben, fantastisk tilfredsstillende powerups og vanedannende onlinekonkurrence på leaderboards. Hvor længe kan du overleve?