Cricket 26 - Pro Team Edition
Sammen med 24.000 Pro Team-kreditter. Med den helt nye Management Career, et større og bedre Pro Team, en uddybet Ashes-tilstand og udvidet kontrol på og uden for banen takket være forbedret gameplay og uddybede strategier – Cricket 26 er den ultimative kamp. Hver eneste beslutning tæller! Den helt nye Management Career giver dig kommandoen – før et hold til tops eller det endnu sværere job at holde dem der! Scout, rekrutter og udvikl spillere, sammensæt den bedste opstilling og udvikl kampstrategier. Spil cricket på din måde og før dit hold til sejr, hjemme eller på den internationale scene. Træd ind i Ashes. Oplev hvert øjeblik! Crickets største rivalisering er tilbage, større end nogensinde, med en udvidet Ashes-tilstand. Tag fuld kontrol over Australien eller England – med holdtræning, pressekonferencer og mere, der giver dig en dybere Ashes-oplevelse end nogensinde. Saml. Sammensæt. Dominér! Pro Team er tilbage. Flere kort, flere modes, flere udfordringer. Byg dit ultimative Pro Team-hold og tag kampen op i den nye Centurion-multiplayer-mode. Byg din samling med ugentlige pakkedrops eller Auction House for at sikre dig de nøglespillere, der er afgørende for din succes. Skab. Del. Spil! Slip din kreativitet løs i Academy. Skab og del stadioner, spillere, bats og hele hold, eller spil og download indhold fra Cricket 26-fællesskabet. Kontroller hver eneste bold. Mestre hver eneste kamp! Nå et helt nyt niveau af kontrol med forbedret gameplay-mekanik, udnyt hullerne til hurtige singler, find balancen mellem angreb og forsvar – læg strategier for at begrænse run rates eller tage wickets, scor hurtigt eller spar på energien i en krævende testkamp.