Cricket 26 - 800 Pro Team Credits
800 PTC (Pro Team Credits) til brug i Cricket 26 Pro Team. Brug PTC i spillet til at købe forskellige kortpakker fra Pro Team Store, købe kort i auktionshuset og gå ind i Tower of Cricket-tilstanden.