Cricket 19 Windows 10 - Ultimate Edition DLC
Den bedste simulering af cricket får den ultimative opgradering Med flere måder at spille på, hundredvis af nye officielt licenserede spillere, ECBs spændende nye konkurrence The Hundred og Caribien Premier League, bringer Cricket 19 Ultimate Edition DLC de største cricketkonkurrencer og rivaliseringer op på et nyt niveau. Du vil være i stand til at udarbejde et The Hundred- fantasihold og derefter bringe dit drømmehold på banen for at bevise, at du har det bedste hold i konkurrencen. Og hvis det ikke er nok af helt ny, storslået action for dig, inkluderer Cricket 19 Ultimate Edition DLC også den fulde CPL, hvilket giver dig chancen for, for første gang, at dyste om førstepladsen med de bedste i verden på de officielle caribiske ovaler. Nøglefunktioner inkluderer: En skattekiste med nye licenserede spillere! Over 200 fuldt licenserede spillere er omhyggeligt detaljerede og føjet til spillets liste. Skab dit ultimative team! Ti nye stadioner: Spil med alle otte The Hundred-hold på deres hjemmestadioner, og nyd den fulde CPL-oplevelse med syv helt nye stadioner. Hele spil med mænd og kvinder: Den fulde oplevelse med The Hundred gengives i nøjagtige detaljer for fans af begivenhederne både med mænd og kvinder.