Crash Test Skin-pakke
Hvis du kan lide at ødelægge, smadre og køre ind i ting, er denne Crash Test Skin-pakke lige noget for dig! Få en racerdragt med kranier på samt en crash test-lakering til din buggy i spillet. Bemærk: Dette indhold kræver udvidelsespakken Dying Light: The Following.