Crackdown 3: Wrecking Zone
Sæt dine evner på prøve i den nye spiltype "Wrecking Zone", en eksplosiv konkurrence for 5 vs. 5 spillere, hvor total ødelæggelse er det ultimative våben mod venner og rivaler.