Cosplay Slayer Master Collection Cosmetic Pack (Add On - PC)
Gik du glip af Cosplay Slayer Master Collection, som var eksklusivt på Twitch? Køb den nu, så du får adgang til nye Slayer-skins, podier, animationer og et nyt spillerikon og -navneskilt. Du får: Cosplay Slayer-skin To skin-farvevarianter "Box Head"-spillerikon "Superfan"-navneskilt Podiet "QCon" (kan opgraderes) Tre nye podieanimationer *Du skal have DOOM Eternal-grundspillet for at kunne bruge dette indhold.