Cosmic Top Secret
OPLEV NOGET UNIKT “Cosmic Top Secret” er det fantastiske, men faktisk officielle udtryk, som NATO bruger til top hemmelige informationer. Et passende navn til dette spil, da det krævede militær godkendelse for at blive frigivet! Cosmic Top Secret har vundet flere priser for de innovative måder, det engagerer spillere på i det dybt dokumenterede plot. Spillet inspirerede endda til en analog version i fuld størrelse der kan spilles på koldkrigsmuseum Stevnsfort. “en fascinerende måde at fortælle en historie på” - Indie Game Reviewer “smukt, abstrakt papirkunst design” - GameSpot “vil blive hængende hos dig længe efter rulleteksterne.” - The Indie Game Website SPIONER, SOLDATER & POLITIKERE Mød mennesker, der skabte historie - spioner, hærledere, matematiske genier, jagerpiloter med mange flere - fra begge sider af Jerntæppet og oplev deres utrolige, absurde og spændende historier. FØRSTE COMPUTERE & ATOMTRUSSEL Opdag fascinerende programmer og enheder designet til at overvinde fjenden i en anspændt sammenhæng mellem international spionage og frygt for atomkrig. Dette er begyndelsen på de teknologier vi lever med i dag. DYB PERSONLIG, ENDEN RELATERET BERETNING ”Som millioner af andre er jeg et almindeligt 'barn af den kolde krig'. Bare et meget nysgerrigt et med forældre, der arbejdede i efterretningstjenesten. Ved at lære mig og min familie bedre at kende, kan du måske spejle dig selv og endda få lyst til at undersøge dine egne kære! ” - Trine Laier (“T”) UDGIVET AF Nakana.io “Vi samler på spil, der deler en stærk oplevelse værd at huske. Vi havde aldrig set noget lignende Cosmic Top Secret før! ” - Mikaël Bourget, grundlægger af forlaget.