Med Cosmetic Pack #3 kan du udføre arbejdet sikkert, mens du ser godt ud! Dette DLC tilføjer to tilpasningssæt til dit Construction Simulator-spil: Vælg sættet med dinosaurus-tema, der indeholder matchende sikkerhedsbriller, hjelm og høreværn, for at få lidt forhistorisk stemning på jobbet. Eller sørg for, at du får nok væske ved at vælge en drikkehjelm, der indeholder to dåser forfriskende sodavand, samt matchende høreværn og sikkerhedsbriller.