Comanche
OM DETTE SPIL Singleplayerkampagne, som udvikler sig Kæmp i den konstant udviklende singleplayerkampagne, og gør en forskel i en konflikt på globalt plan. Efter Iran-US RQ170-hændelsen, hvor en UAV faldt i fjendtlige hænder ved hjælp af cyberkrigsførelse, genoplivede den amerikanske hær hemmeligt udviklingen af helikopterprogrammet RAH-66 til specialoperationer. Målet var at udvikle en yderst manøvredygtig og avanceret stealth-krigsmaskine, der kunne indsætte droner med lav operationsradius i farlige zoner. Programmet var en stor succes, og Comanche-specialenhederne virkede ustoppelige på missionerne. Men da tegningerne blev lækket på en whistleblower-side, byggede og modificerede alle grupper og lande, der havde råd, Comanche-helikoptere til deres egne formål. Dermed var en ny tid med helikopterkrigsførelse begyndt. Evne-baserede Conflicts-missioner Gennemfør udfordrende missioner i singleplayer-spiltilstanden kaldet Conflicts. Fuldfør forskellige mål, få medaljer for særlige opgaver, og lær om Tellus Task Forces verden, delen af IJTF. Hver medalje byder på sin egen udfordring, så forbered dig på at teste dine evner! Holdbaseret multiplayer Konkurrer med andre Comanche-spillere fra hele verden i eksplosive holdbaserede multiplayer-tilstande! Infiltration Som del af et taktisk hold, skal du enten angribe eller forsvare i denne eksplosive målbaserede multiplayer-tilstand. Konkurrer i fire-mod-fire kampe, vælg forskellige Comanche- og dronemodeller, og brug spektakulære specialevner. Blackbox Denne hektiske multiplayer-tilstand er Team-Deathmatch med drabsbekræftelse! Koordiner sammen med dit hold, og find den hurtigste måde at opnå flest drab på. Hektiske luftkampe garanteres!