College Daze
Giv den græske stil med et udvalg af udstyr til universitetsdrenge og -piger, og bliv festens midtpunkt med ikke blot én, men to klassiske universitetstraditioner: ølhjelmen og brystholderhatten. Inkluderer desuden Shaynes Barstol-racer.