CODE VEIN: Lord of Thunder
Der er kommet nye mægtige fjender til i den tredje DLC-pakke til CODE VEIN, Lord of Thunder. Udover nye våben, Blood Veils og blodkoder finder du også alternative kostumer til dine partnere i de nye områder i The Depths. Denne udvidelse findes også som en del af CODE VEIN Deluxe Edition, der indeholder både det fulde spil og sæsonpasset, som giver adgang til ekstra DLC-indhold.