CODE VEIN II - CODE VEIN Character Costume Set
Indeholder seks kostumer fra det foregående spil, CODE VEIN, som er inspireret af Io, Louis, Yakumo, Mia, Jack og Eva Hvert kostume består af en kropsdragt, fodtøj, handsker og silhuet-tilbehør Alle kosmetiske genstande kan bruges med alle kropstyper.