CODE VEIN: Frozen Empress
Der er kommet nye mægtige fjender til i den anden DLC-pakke til CODE VEIN, Frozen Empress. Udover nye våben, Blood Veils og blodkoder finder du også alternative kostumer til dine partnere i de nye områder i The Depths. Denne udvidelse findes også som en del af CODE VEIN Deluxe Edition, der indeholder både det fulde spil og sæsonpasset, som giver adgang til ekstra DLC-indhold.