Cities: Skylines - World Tour Bundle
Lad dig inspirere af forskellige steder i verden med Cities: Skylines “World Tour”. Denne pakke indeholder to indholdsskaberpakker og to radiostationer. I detaljer: Heart of Korea Udvid din by med Heart of Korea, en indholdsskaberpakke inspireret af Sydkorea fra indholdsskaberen Elvis. Udforsk nye bylandskaber, og bliv inspireret af 60 nye aktiver, inklusive tjenestebygninger, bygninger, der kan vokse og udvides, imens dit område udvikles, og 8 nye unikke bygninger. Heart of Korea indeholder 60 aktiver, inklusive: 29 tyndtbefolkede boligområder, der kan vokse 17 tætbefolkede, kommercielle områder 6 tjenestebygninger 8 unikke bygninger K-Pop Station Mærk rytmen med nogle K-pop-melodier! K-Pop Station kommer direkte fra Sydkorea og tilfører ny energi til din by-administration. K-Pop Station har 16 sange - mere end 45 minutters musik! Skyscrapers Eneste vej er op! Mærk himlen med “Skyscrapers”-indholdsskaberpakken fra Feindbold. Oplev 24 unikke skyskrabere og højhuse og deres 20 varianter, inspireret af ikoniske bygninger fra hele verden. Skyscrapers-indholdsskaberpakke - nøglefunktioner: Nordamerika: Fire bygninger, højere end 200 meter, inspireret af de ikoniske bygninger fra slutningen af 1900-tallet. Europa: Ti skyskrabere fra lande over hele kontinentet, inklusive Tyskland, Frankrig, Italien, UK, Spanien og Polen. Asien: Fire bygninger baseret på moderne bygningsværker fra Japan, Singapore og Taiwan. Australien: To skyskrabere på over 250 meter, inspireret af kendte bygningsvartegn i Sydney. Afrika: To bygninger på over 200 meter baseret på sydafrikanske bygningsværker fra sidst i det 20. århundrede. Sydamerika: To skyskrabere med inspiration fra højhusbyggeri i Brasilien og Argentina. 80’s Downtown Beat Radio Station Kan du mærke asfalten smelte under fødderne? Sidder du fast i trafikken? Hvad med at hoppe på et propfyldt tog? Tag et dybt åndedrag i den moderne storby! Tag hovedtelefoner på, og snør dine rulleskøjter med 80’s Downtown Beat Radio.