Cities: Skylines - World Tour Bundle 2
Det er andet stop på Cities: Skylines "World Tour" med nyt indhold, der henter inspiration fra hele verden! Cities: Skylines "World Tour Bundle Part II" indeholder tre indholdsskaberpakker og tre radiostationer. I detaljer: Africa In Miniature: Cities: Skylines præsenterer Africa In Miniature: en ny verden af muligheder på det afrikanske kontinent. Den første indholdsskaberpakke fra den mangeårige Cities-fan og 3D-grafiker Setonji "Prince Set" Hotonu lader dig udforske Afrikas exceptionelt alsidige arkitektur, strålende farver og unikke, urbane blanding. Africa In Miniature indeholder: 11 unikke bygninger 2 monumenter 4 tjenestebygninger 9 voksende bygninger 2 rekvisitter I alt 28 nye bygninger, der er inspireret af eksisterende storbymesterværker og unikke, arkitektoniske koncepter. JADIA Radio Station Det afrikanske kontinent er stort, og musikken er mangeartet. JADIA Radio Station (Just Another Day in Africa) er en samling af 16 numre fra musikeren Wan Shey, der hylder sit lands musikalske traditioner og tilføjer nye vibes til Cities: Skylines. Shopping Malls Det er tid til at hylde detailhandlen! Med "Shopping Malls"-indholdsskaberpakken fra fællesskabets modder KingLeno, kan du bringe din indkøbsoplevelse op på det næste niveau med alsidige storcentre til din by. Denne indholdsskaberpakke indeholder mere end 60 aktiver, inklusive storcentre, butikstorve og fastfood-restauranter, til at befolke dine handelsområder med. "Shopping Malls" indeholder: 4 unikke bygninger: Shopping Plaza, Large Grocery Store, Medium Grocery Store, Mall of Marvels 53 voksende bygninger føjes til kommercielle zoner (lokale storcentre, kædebutikker, moderne luksuscentre og udendørs centre for fodgængere) Yderligere temarekvisitter 80’s Movies Radio Station Denne gang tager vi dig med i biografen! "80’s Movies Tunes" er en radiostation inspireret af 80'ernes klassikere. Lad os dykke ned i fortiden med mere end 15 numre og omtrent 70 minutters musik. Sports Venues: Sportssæsonen slutter aldrig med "Sports Venues", en indholdsskaberpakke fra modderen BadPeanut. Denne indholdsskaberpakke har alt, hvad du skal bruge for at tilfredsstille din bys trang til sport, fra unikke stadioner til lokale sportsanlæg! "Sports Venues" indeholder: 6 store, unikke stadioner (fodbold, baseball og amerikansk fodbold) 6 mellemstore, unikke stadioner 10 lokale sportsparker Se dine indbyggere nyde deres yndlingskamp! Alle store stadioner har realistiske animationer af fodbold, baseball og amerikansk fodbold og spændende, ny statistik, du kan se på. Nogle af dem har også indbyggede muligheder for offentlig transport. Foretrækker du mindre forsamlinger? Prøv de lokale sportsparker: De er mindre og kan placeres hvor som helst. Pop-Punk Radio Station Vi har skabt denne radiostation til poppunk-bybyggerne derude. Hvis du holder af poppunkmusik, er denne radiostation lige noget for dig! Med 16 numre og mere end 75 minutters energiske, tempofyldte melodier.