Cities: Skylines - Sunset Harbor (Win 10)
Ohøj! Cities: Skylines – Sunset Harbor-udvidelsen introducerer dig for fiskeindustrien samt nye muligheder for offentlig transport og vigtige bytjenester. Løft din bys underholdning med Aviation Club, og flyv med passagerhelikoptere og private fly. Byg byer på tværs af fem nye kort, og skab en infrastruktur for fisker for at udvikle landbrugsindustrien. Vigtige funktioner: Undervandsvenner – Udforsk den nye fiskeindustri ved at administrere fiskekuttere og fiskeriopdræt, hvilket udvider din by med et nyt erhverv. Vand overalt – Udnyt vandrensningsanlægget, som behandler spildevand, så du kan bruge det. Find vej – Udforsk nye bussystemer, inklusive en ny bus, der giver dig mulighed for at rejse mellem byer. Flyv med stil – Aviation Club-bygningen inviterer alle, der ejer et mindre fly, til at deltage i lidt hyggeflyvning. Fem nye kort – Find det perfekte sted at bygge din by! Sunset Harbor indeholder et udvalg af kort med både nordlige, tropiske og tempererede miljøer.