Cities: Skylines - Race Day
Sæt fut i byen! Lav byens gader om til hæsblæsende racerbaner, hold nervepirrende løb og cykelløb, og fortryl folkemængden med store parader. Uanset om du vil tiltrække turister eller underholde byens borgere, så gælder det om at arrangere spektakulære fester, der får hele byen til at måbe. Indhold Afhold løb og parader Brug Event Roads til at skabe ruter til racerløb, løb, cykelløb og parader. Event Roads optræder som almindelige gader til daglig, men lukkes af for trafik, når der er en begivenhed i byen, så din by forvandles til et sikkert og festligt sted for enhver event. Byg en brugertilpasset racerbane Skab en sportsdestination, der er helt din egen. Byg en brugertilpasset racerbane med Motor Race Tracks og dit eget vejnet. Design en unik racerbane, eller forbind dine Event Roads for at skabe et racerløb, der brager gennem byens gader på arrangementsdagen. Nye eventbygninger og tilskuerrækker Byg et centrum for hele arrangementet med nye eventbygninger såsom en Race HQ, pitbaner samt start- og mållinjeområder. Placér tilskuerrækker langs ruten, og pynt byen op, så gaderne fyldes med begejstrede tilskuere, der vækker arrangementet til live. Tilpas dine begivenheder Du styrer hele showet med nye eventværktøjer. Vælg eventtype og niveau, angiv billetpris, og planlæg byens eventkalender – fra tidligere højdepunkter til aktuelle arrangementer og kommende begivenheder. Udvidelsen kan købes som en del af “Race Day Bundle”, der indeholder “Race Day”, “Renewed History”, “Iconic Brutalism” og “8 Gear Radio.”