Cities: Skylines - Mass Transit
Massetransport åbner for flere nye systemer til at hjælpe borgerne med hurtigt at krydse deres byer med stil. Pendlere kan nu komme omkring på vandet, op af høje bjergtinder, og endda op igennem skyerne, takket være færger, monorails, svævebaner og blimps til spillet. Byplanlæggerne har nu flere muligheder end nogensinde for at give deres voksende byer en unik stil med nye servicebygninger til transportsystemet, knudepunkter for massetransport, hvor forbindelserne kan bytte passagerer, nye scenarier, nye vartegn og nye vejtyper. Nøglefunktioner: - Vild transport, glorværdige penge: Vælg fra et skatkammer af nye transportmuligheder og tjen gode penge på dem til din by! Giv dine indbyggere mulighed for at komme omkring i byen i færger, svævebaner og monorails! - Velorganiserede knudepunkter: Nye knudepunkter for massetransporter kan samle alle dine tjenester, lad borgerne skifte tog i en bygning eller hoppe fra bussen til færgen eller endda finde vej i en forgrenet monorail-, tog- og metrostation. - Bliv Vejlærd: Udforsk et sæt af nye udfordrende scenarier med fokus på at løse trafikproblemer og at tilføje nye transitsystemer. Nye vejtyper, broer og kanaler giver variation til din by og nye måder at løse dens udfordringer. Bliv ekspert i trafikafvikling, og brug den viden til at forbedre din by! - Nye hatte til Chirper: NYE. HATTE. TIL CHIRPER. (Og også nye unikke bygninger, politikker og resultater. Men HATTE!)