Cities Skylines II - Ultimate Edition
Cities: Skylines II - Ultimate Edition giver dig adgang til grundspillet og Expansion Pass: Waterfronts samt tre ekstra radiostationer og tre indholdsskaberpakker. Expansion Pass: Waterfronts inkluderer San Francisco Set, to indholdsskaberpakker, Bridges & Ports-udvidelsen samt 3 radiostationer, der hører til hver udgivelse. Hvis du kan drømme det, kan du bygge det. Opbyg en by fra grunden, og gør den til en blomstrende metropol, som er helt din egen. Du har aldrig oplevet byggeri i den her skala. Med dyb simulering og en levende økonomi giver Cities: Skylines II dig verdensbygning helt uden grænser. Læg fundamentet til din by for at komme i gang. Byg veje, infrastruktur og systemer, der gør dagliglivet muligt. Alt er op til dig – alt. Du bestemmer også, hvordan din by skal vokse, men sørg for at have strategien på plads. Hver beslutning har konsekvenser. Kan du holde gang i den lokale industri, mens du også bruger handlen til at give økonomien et skub? Hvordan kan beboelsesområderne blomstre op uden at affolke bymidten? Hvordan vil du komme dine borgeres ønsker i møde, mens du samtidig holder styr på byens budget? Din by sover aldrig. Som ethvert andet levende væsen forandres den over tid. Nogle forandringer er langsomme og gradvise, mens andre sker pludseligt og uventet. Så selvom årstiderne skifter, og natten følger dagen, må du være klar til, at livet ikke altid går som planlagt. Et voksende fællesskab af byggere betyder, at du får flere muligheder for at bygge en helt igennem banebrydende by med modifikationer. De er nu tilgængelige i Cities: Skylines II. Det mest realistiske og detaljerede bybyggerspil nogensinde: Cities: Skylines II udfordrer din kreativitet og problemknusning, som du aldrig har prøvet det før. Og med smuk grafik i højeste kvalitet vil det også inspirere dig til at bygge din drømmeby.