"Downtown to Countryside"-pakken byder på en rejse fra livlige bymiljøer til landlig charme. Nå nye højder med din nye bymidte, og udforsk idylliske landområder med disse indholdsskaberpakker. Kom i den helt rigtige stemning ved at tænde for den nye Harvest Harmony Radio, der akkompagnerer dig på dit byggeeventyr. "Downtown to Countryside"-pakken inkluderer: Indholdsskaberpakken "Emerging Downtown" Se din by i rivende udvikling med "Emerging Downtown", skabt af "Smilies", en af fællesskabets indholdsskabere. Denne indholdsskaberpakke indeholder et udvalg af nye bygninger – fra små nedslidte bygninger til nyrenoverede moderne designs. Prøv at forvandle dit bymiljø fra rustik charme til travl bymidte. Indholdsskaberpakken "Countryside" Udforsk byens mere landlige områder med "Countryside", skabt af "Cbudd", en af fællesskabets indholdsskabere. Denne indholdspakke inkluderer nye bygninger og rekvisitter, såsom et lokalt madmarked og et lille rådhus, der gengiver den idylliske charme, der følger med et roligt liv på landet. Radiostationen "Harvest Harmony" Tag på landet med "Harvest Harmony" – en radiostation, der leder tankerne hen på de åbne vidder og ud i naturen. De 16 numre transporterer dig til bølgende bakkedale og gyldne solnedgange og udgør det perfekte soundtrack til din rejse gennem markerne.