Cities: Skylines - Downtown Bundle
OM DENNE SAMPAK Cities: Skylines' Downtown Bundle tilføjer mur-mod-mur-handelsbygninger og 16 moderne lounge-numre. Chill af med næsten en times afslappende musik, imens du bygger bycentre ved at gøre brug af 39 unikke modeller fra modderen Jason “AmiPolizeiFunk” Ditmars INDHOLDSSKABERPAKKE: CITY CENTER Modern City Center, som er den nyeste indholdsskaber-pakke til Cities: Skylines fra modderen Jason “AmiPolizeiFunk” Ditmars, tilføjer39 unikke modeller med nye handels-dobbeltbygninger. Dette er den første pakke, der indeholder halvgennemsigtige glasbarrierer og markiser, og gør både moddere og rutinerede byggere i stand til at skabe fantastiske nye byer. DOWNTOWN RADIO Læn dig tilbage og slap af til de blødeste toner i byen på Downtown Radio, som har alt indenfor moderne lounge-musik i Cities: Skylines. Denne kanal byder på 16 orginale sange med et retro-tvist, særligt udviklet til alle de bybyggere derude, der fortsætter til langt ud på natten. Chill af med DJ Troy Anderson, når han tager dig igennem næsten en hel times afslappende numre i denne essentielle pakke.