Cities: Skylines - Content Creator Pack: University City
Gør din by til en ægte universitetsby med et udvalg af bygninger, designet af Michael "KingLeno" Warren. University City tilføjer 36 lavbefolkede boliger, 32 lavbefolkede kommercielle bygninger og 15 genstande, herunder reklameskilte og logoer, som skal afspejle de studerende, der bor i dit nabolag!