Oplev et charmerende liv i bjergene med pakken ""Mountain Village"" fra indholdsskaberen Tomas13TO. Indholdsskaberpakken introducerer 45 nye bygninger, der gengiver livet i en rolig bjerglandsby. Her er alt fra hoteller og hytter til tjenestebygninger og restauranter, der alle bidrager til at skabe den særlige stemning i bjerglandsbyen. ""Mountain Village"" inkluderer: 30 unikke bygninger (hoteller, kroer, hytter og feriesteder) 3 tjenestebygninger 7 parker 5 rekvisitter Pakken kan købes som en del af ""Mountain Bundle"", der indeholder ""Mountain Village"", ""Map Pack 3"" og ""Alpine Tunes"".