Udvid din horisont med "Map Pack 4" fra fællesskabs-skaberen Uncle Ron. Denne indholdsskaberpakke introducerer nye kort, der hver er inspireret af ikoniske floder, dramatiske landskaber og betagende kystlinjer. Fra tropiske øhave til alpine fjorde – med disse kort og 10 nye vejkryds kan du skabe din næste by i unikke, men realistiske omgivelser. "Map Pack 4" inkluderer: - 10 nye kort med floder og landskaber som tema (3 tempererede, 2 tropiske, 3 europæiske, 2 nordlige) - 10 nye vejkryds Denne pakke kan købes som en del af "Shops of Shibuya Bundle", som indeholder "Shops of Shibuya", "Map Pack 4" og "Harumi Nights FM".