Få endnu mere ud af din by med Map Pack 3 fra indholdsskaberen TeddyRadko. Denne indholdsskaberpakke introducerer nye kort, som hver især er inspireret af imponerende bjerglandskaber. Med høje tinder og rolige dale vil disse kort udgøre den perfekte baggrundskulisse for din næste bjerg-inspirerede by. Udforsk mulighederne i bjergene med tre nye scenarier og nye vejkryds. Map Pack 3 indeholder: 10 nye bjerg-inspirerede kort 3 nye scenarier (europæisk, tropisk og tempereret) 10 vejkryds-aktiver Denne pakke kan købes som en del af Mountain Bundle, der indeholder Mountain Village, Map Pack 3 og Alpine Tunes.