Gå i historiens fodspor "Industrial Evolution" fra indholdskaberen Samantha “Avanya” Woods. Denne indholdsskaberpakke indeholder et nyt sæt bygninger, der kan vokse, og inkluderer flere æraer af industribygningsstile – lige fra røde mursten til glatte, moderne industrikomplekser. "Industrial Evolution" giver dig mere variation end nogensinde før med 70 generiske industribygninger og en byggestil, der giver dine industriområder et helt unikt look. Denne indholdsskaberpakke inkluderer følgende: - Historiske murstensfabrikker med høje skorstene (34 bygninger) - Moderne letindustribygninger (18 bygninger) - Moderne industribygn. fra nutiden (18 bygninger)