Christmas Crimes Bundle
Gør dig klar til at drage ud på en magisk rejse fyldt med mystik, eventyr og julestemning med vores eksklusive samling. Test dine evner til at løse hovedbrud i denne juletid med forskellige hjernevridere, minispil og udfordringer, hvor du skal finde skjulte genstande. Fordyb dig i en verden af fortryllende hovedbrud og spændende historier, der stimulerer din fantasi og underholder dig i timevis.