Chess Infinity: Stormester-udgave
Den komplette Chess Infinity-oplevelse Træd ind i Chess Infinity: Stormester-udgaven. Uanset om du er ny i skak eller stræber efter at mestre spillet, så giver denne alt-i-én-samling dig den fulde Chess Infinity-oplevelse: basisspillet, alle premium-DLC’er og alle de optimeringer, der er foretaget siden lanceringen. Fra eksotiske spillemiljøer til udvidede turnéer og puslespil-udfordringer er dette den ultimative måde at blive en del af et voksende Chess Infinity-fællesskab. Chess Infinity – Nøglefunktioner: Multiplayer på tværs af platforme: Deltag i et voksende Chess Infinity-fællesskab, hvor du kan udfordre venner og rivaler online, med Elo-baseret matchmaking på tværs af alle understøttede platforme. Mød Aion, din personlige skakmentor: Lær og forbedr dig med adaptive tutorials, AI-feedback og træk-for-træk-gennemspilninger. Taktilt, smukt, medrivende: Spil i 19 rolige miljøer på tværs af 4 lokationer, med utrolige detaljer og stemning. Meningsfuld progression: Fuldend udfordringer, tag imod AI-modstandere i Tour-tilstand, lås op for elegante skaksæt, og kortlæg din personlige rejse mod at mestre spillet. Stormester-udgaven indeholder: Grundspillet: Chess Infinity-oplevelsen med en adaptiv AI-mentor, problemfri cross-play og elegante taktiske værktøjer. Treasure Island' pakke: Kæmp mod nye, frygtindgydende AI-modstandere på 4 nye karibisk-inspirerede arenaer, med en udvidet Tour og det majestætiske Sea Horse-skaksæt. Tre premium-skaksæt-pakker – Maharaja, Orthographic og Roman Classic: hver af dem bringer sin egen variation, arv og stil til dine partier. Puzzle-pakker: Kast dig ud i over 150 taktiske udfordringer med det fulde sæt af 'Mat i 2'- og 'Mat i 3'-gåder.