Chernobylite - Autumn Dread Pack
Chernobylite er et science-fiction survival horror-RPG fra udviklerne The Farm 51. Det foregår i det hyperrealistiske, 3D-scannede rekreationsområde i Tjernobyls udelukkelseszone, hvor du skal udforske en ikke-lineær historie, mens du søger at afdække sandheden om din martrede fortid. Gør dit våbenarsenal unikt, på en måde der varsler ilde, med pakken Efterårsfrygt, der indeholder huder til alle dine våbentyper i spillet. Send et radioaktivt smil til dine fjender, når de falder for en ild af kugler.